wiiierrrddd

Det blev en konstig rubrik, men det är vad det blev när jag startade upp internet. Istället för att göra det jag brukar så var det bloggar DIRR. Hemskt! Jaja, hemma iallafall, stannade i plugget ett tag till, mest för att göra klar en del saker. Kändes riktigt bra, och det gör det nu också. Pratade med min käre matte teacher idag också och vi har kommit överens, nice. Det blir dubbelt jobb, men det kan jag ha i framtiden. Så jag kallar det framtidsinvestering!



Håret, inte jätteskillnad, bara lite, men jag ville inte ha något värstavärsta första gången och sen dom fina naglarna


Här sitter jag då och repar mig efter en dag, ska snart hugga in i plugget och bror min ska på bio.. Orättvist? JA!

PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0