At work

Det är ju absolut inte så att jag inte sköter mitt jobb, det gör jag! Men jag har tagit en liten paus och andas lite innan jag går tillbaka igen. Läntar tills jag slutar, skyndar jag på lite kan det bli rätt tidigt! Soft som fan ..

När jag slutar ska jag hem och sätta på mig lite andra kläder för att sedan åka upp till stan igen. Kanske blir det så att vi tar en drink innan bion för att sedan sitta och sen vara riktigt girliegirls på bion och avsluta med god mat. Det hade absolut inte suttit fel! MEN man vet aldrig vad som väntar.

Jag lämnar detta nu eftersom jag inte alls har något intressant att skriva om eller berätta, förhoppningsvis åker jag och Denise iväg imorgon. Det hade vart jättetrevligt faktiskt! Annars blir det att ligga i solen och kanske, och förhoppningsvis träffa jullegulle! Pratade med henne nyss och det kändes som vi inte hade pratat på evigheter .. Vi har inte setts sen i torsdags och ahh, inget snack. Det är dödligt, vi som brukar babbla i stort sett varje dag. Vi lovade att vi skulle skärpa till oss haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0