Då kör vi

Tillbaka i Skåne igendå, blandade emotions. Ibland går inte allting ihop .. Men det är fint väder så jag kan inte klaga. Landade 20.20 och körde sedan hem. Ett tag senare åkte jag upp och mötte Julia som också stannade kvar. Hatar att vara ensam, så det var jätteskönt med sällskap. Som vanligt blev det en massa struntprat och annat. Alltid massa trams haha, kanske dags att skärpa oss? Yeye, hur som!

Idag blir första dagen på jobbet, är lite nervös men inte så farligt som jag från början hade trott! Vi får hoppas att det går bra bara :) Nu är det lite brådis så jag hinner inte lägga upp bilder etcetc så jag satsar på det senare när jag berättar hur dagen gick!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0