God kväll gott folk!

Ikväll är jag riktigt på hugget! Hade en bra dag med jobb etcetc, det ser mycket bra ut och det gillas ju skarpt. Svårt att hinna med allt bara. Nu jobbar jag dock imorgon och sedan är jag ledig tills iallafall tisdag nästa vecka, ska bli dundernice!

Idag har jag hunnit med massor, började halv sju och var trött som jag vet inte vad. Riktigt synd om mig! Sedan hade jag lunch och sånt och spenderade den med min älskade. Sen var det back to B. slutade halv tre och åkte till Lund med pullan och träffade Sanna, Emmy och Amy. Sprang i lite affärer och hade det trevligt. Därefter åkte jag och Julia tillbaka till mig och fixade och donade lite. Ni får se sedan HE HE HE. Nu sitter jag här i en stenhård ansiktsmask och väntar på att ta bort den och få ett "nytt skinn"
Sen ska jag hoppa i säng och upp och hoppa klockan 5 imorgon igen. Jobb som vanligt, sedan åker jag hem och packar och donar. Sen sätter vi oss i bilen och åker till dit prinsen kommer ifrån, MYSPYS. Tillbaka på Söndag.
Får se om jag hinner blogga lite innan vi åker. PUSSISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0