hmmm ..?

Det har vart många up's and down's det senaste halvåret, jag har aldrig riktigt klurat ut vad det beror på och oavsett så har jag alltid hållt huvudet högt och försökt sätta ett leende på mina läppar. Det kommer jag fortsätta göra, don't worry ;) Nämen det är precis som nu .. usch. Beslutsångest etcetc det är rätt jobbigt. Varje gång man tar ett steg framåt så går man två bakåt. Är inte det skumt? jag tycker det är helsjukt faktiskt. yeye, såna smällar får man väll ta då och då!

Annars så väntar jag bara på att åka till flygplatsen, segt som in i gatan men det är någon timme kvar. Usch, det är alltid lika jobbigt. Dessutom har jag separationsångest och tårarna bara flyger runt mig när jag ska lämna någon /något. I detta fall gör jag båda två. Nä, här kan man inte sitta och grubbla, skall ner till min morbrors grav nu och göra det lite fint innan jag åker hem. Alldeles för längesedan man var där nu! *saknar* YEYE, bilder kommer upp ikväll, KANSKE, eftersom jag förmodligen har min kvinna på besök. Annars blir det när jag får tid, imorgon börjar jobbet. Yihoo!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0