Let's roll!

Jag ska försöka summera lite, på Söndag åker jag hem till lilla Lund igen. Karlshamn är ju inte stort, men det är en ny grejj! Det är många dagar kvar (förhoppningsvis fina såna) synd att solen inte ligger på och man kan leva det ljuva livet med sol och bad. Börjar bli trött att ha kläder på mig nu. När det blir lite varmare så kommer jag låsa in dem och springa halvnaken konstant! Ser fram emot det.

Men ah nä nu kör vi, måndag till fredag var party konstatant. Onsdag var det lite lugnare men annars var det fullt ös! Lördag morgon gick vi och köpte mat och placerade oss fint i sängen. Vaknade klockan tre dagen där efter, då gick vi upp och utforskade Kalrshamn lite mer noggrant. Helt plötsligt var det kväll igen och vi hamnade återigen i säng, klockan var då 20.00, 23.15 ringde min telefon och inte kunde jag somna om inte.. 03.50 stod klockan på innan vi däckade. Måndag igen, blev en runda på stan. Inget stort utbud, men vi hittade lite saker vi ville ha! Sen kom vi till praktiken vid 4 och slutade runt 11. Nu är det tisdag och jag får försöka skriva lite senare ikväll vad som hände idag, eller så kommer det en "två-veckors-praktik-summering" det vill ni va? ;) Snuskiga detaljer kommer jag hålla utanför dock. Jag försökte lägga upp bilder, men det gick inte alls som jag trodde. Så det får vänta ett par dagar tyvärr. Men då ska jag lägga upp dem :) Nu ska jag in i duschen och göra mig fresh tills ikväll:)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0