Söndag again

Där ser man, jag har vart helsnurrig det senaste dygnet. Jag vet inte varför, kunde inte somna igår, var vaken större delen av natten och när jag väl somnade så vaknade jag yr och skakig. Jag vet inte vad som händer faktiskt, men läskigt är det! Och ännu läskigare var att jag skulle gå ut på framsidan och fixa med en sak, då hör jag ett sjukt konstigt ljud från lite längre fram. Skitäckligt, och mörkrädd som jag är fick jag panik och kunde inte gå utanför dörren. Jag hatar det! Usch ... det är skumt som fan.

Aja hur som, efter en natt av sjukt dålig sömn så vaknade jag ännu yrare och tog ett glas vatten. Det blev lite bättre då. Sedan kollade jag min mobil och såg att Zannsi hade skickat sms. Snabbt som tusan slängde jag på mig kläder och mötte upp the lovely lady. Det blev en snabb fika på espresso på stationen, sedan gick vi ett varv runt Lund och la oss även i solen i Stadsparken. Mysigt värre, efter det gick vi upp och tog våra cyklar och cyklade ner till värpinge och ravinen och satte oss där. Ett riktigt smultronställe skulle jag vilja säga. Mysfaktor på hög nivå! Där satt vi någon timme och babblade en hel dos skit. Jätteskönt! Sedan satte jag mig på cykeln och begav mig hemåt. Väl hemma stod min bror med grillen och det var mat ganska snart därpå, under tiden som jag väntade kollade jag lite på tv. Det var bring it on, all or nothing tror jag den heter. Lite småhärlig film. Därefter var det mat som väntade, grillat är ju så gott! Sinnessjukt .. efter maten klädde jag på mig igen och åkte återigen in till Lund för att möta en viss Mr. Det blev fika och babbel, mysigt nu när sommaren är on! Sedan åkte jag hem igen, chillade lite, pratade lite i telefon, sedan var det filmtime igen. Denna gång var det kärlek på menyn, åh vilken underbar film! Massa credd, blev helt varm i kroppen. '

Nä nu ska jag ta en VARM dusch och sedan hoppa i säng för att vakna upp utvilad imorgon och förmodligen ta en tripp till Malmoe. Det var ett tag sedan nu, vi får se hur det går ;) Önska mig lycka till hähä

                                                          
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0