Tisdag

Vissa dagar flyger förbi, andra känns som de står stilla. Jobbigt att det är så! Gårdagen var supermysig och såna vill jag ha flera av. Idag är det time to work .. från halv tre till halv elva.
Det är lite si sådär men bra är det :)

Sen har jag kommit fram till att jag har massa mål att uppnå i slutet av sommaren/hösten, b.la. ska jag upp på hästryggen igen efter två år. Det ska bli skitkul att börja igen, kommer vara ovant i början men jag har hållt på med det så länge också. Sedan är det körkortet givetvis och så har jag tänkt att åka bort. Eftersom jag inte har någon riktig semester blir det ett nära land men det återkommer jag med när och OM det blir någonting. Jag hoppas på det iallafall, jag är en väldigt målinriktad flicka som vet vad jag vill ha och om jag inte uppnår de mål som jag har satt upp så får jag kämpa ännu hårdare tills jag fixar dem!

Till helgen blir det förmodligen så att jag åker upp till landet och firar midsommar och kopplar av i massiva mängder med vänner och familj. Det är rätt mysigt däruppe i Dalarna på sommaren. Förutom äckelmyggen .. dem är HEMSKA! Det enda jag hatar med svensk sommar, eller någon sommar alls är alla mygg, bin/getingar, humlor, fästingar och alla de äckliga sakerna EUK! SÅ vi får se om vi ses i dimman eller inte, lutar nog mot att det inte blir så men w-ever. Jag behöver ändå åka bort från lilla Lund!
Nu är det hög tid att jag börjar göra mig iordning och käka så jag kommer iväg någongång

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0