buhuu

Jag är så seg och jag finner inte alls orken till att göra någonting, måste egentligen plugga massa matte, men jag finner inte ron! Har vart ute med Diesel ett par gnger, mest för att slippa räkna. Men fan .. jag känner en klump i magen, måste göra det .. Jaja hur som så får det gå som det går. Hoppas bara det går bra!

Dagen igår var jättemysig, först en runda i västra hamnen med Sanna och Julia kom lite senare, sen åkte vi till Kirseberga(stavning?) och kollade Heidruns innebandy. Sen började det regna .. hemskt men jaja, man brukar ju säga det "efter regn kommer solsken" och det har ju trots allt kommit. Jag var jätteseg igår också, så jag kollade mest tv och sådär. Sen var det melodifestivals-finalen som jag och mor satt och spanade på. Har inte alls gillat vinnarbidraget men .. ju mer man lyssnar på den. Desto bättre blir den!

Nu skall jag komma på något att göra under tiden som jag inte vill plugga
PUSS/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0