(no) streeeesss!

Jag är dunderstressad! Och ändå gör jag inget åt det! Idag har jag trots allt funnit nya skor och lite clothes tills på lördag, hehe tack mams. Så imorgon blir det skola mellan 8.45 och 14.30, sen dirr in till stan och titta på en present till familjen, sen växla pengar, sen kolla något härligt plagg igen .. känns som min garderob är tom .. usch! Jaja hur som. Sen kanske man kollar lite anat i stan när man ändå är där för sen blir det straight home och vara "otrevlig" packning i mängder, får hoppas att allt går ihop! Brukar alltid ha för mycket packning och då är det inte roligt, bara jobbigt att släpa på.. aja jag får hoppas att det funkar. Sen måste jag fixa lite annat gojjs också så det är tiptop inför resan, och jag känner mig som ett barn. Blää .. Jaja, nu skall jag sussa så jag kommer upp imorgon och kan argumentera på italienska, YEY.

Ibland är livet jäkligt bra!
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0