No hard feelings!

Gårdagen var som den var haha, mycket upplevelserik. Bra start, dåligt avslut! Men så kan det gå också, har gått och varit taggad som en oxe hur länge som, var orolig för hur dagen skulle se ut, hur många brutna fingar jag skulle ha detta år, hur många skratt och tårar det skulle komma. Inga brutna fingar, ingen gråt, bara glada miner tills vi började komma in lite senare. Kvart i 11 befann vi oss i S-parken i Lund, 11, halv tolv var jag nitad som ett djur. Mycket kända ansikten, mycket nytt folk. Kunde inte ask for more! Kvällen var upplagd, men jorden snurrade.

Runt sex satt vi med varsin kebab i käften på väg till moi, väl hemma slocknade både jag och Heidrun på studs, inte många minuter i himmelriket försän telefonhelvetet gick igång. Jag som precis hade slumrat in var återigen på fötterna .. Värsta man kan göra är att väcka mig ur min sess-sömn. Det var precis det som hände, försökte hålla mig på tårna men icke. Heidrun åkte hemåt och runt 8 tiden befann jag mig i sängen, mycket illa. Men huvudet är på skaft idag iallafall, tänker man inte innan får man tänka efter! Jag är bra på impuls-shit.. och får då stå för los konsekvenser senare under dagen. MENMEN, de som känner mig vet det, gillar det inte, men älskar mig ändå och det tackar jag för- ni är bäst! ;)


                                                                             Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0