Ojdå

Jäklar, shame on me! Inget inlägg idag, smisk HE HE HE. Jaja hur som, det har vart som det har, igår träffade jag Sannisen, klättrade lite. Gungade lite, var barn helt enkelt, lite mysigt var det! Sen så gick vi hem till henne och kollade gossipgirl (nytt avsnitt) och sedan somnade vi, vi började 8.45 imorse men försov oss en bra jäkla tid! Menmen, det gick bra, sedan hade vi läxförhör i turism. Inte så kul!
Idrotten sen med box var najz, sånt gillas. Kroppen ömmar men mår underbart bra! Efter det så blev det en snabbis till Kicks för lim och hårfärg (har nyss färgat håret, resultatet är ännu okänt, men får ses imorgon!) när vi hade fixat det så bestämde vi oss för att sätta oss ner och ta en kaffe. Jag och min käre fröken Heidrun! Mitt i allting går två brudar förbi, inte hade jag någon aning om vilka de var tills jag fick ett samtal. Mycket lustigt det där, jag hatar att inte se någonting! Hur som så var vi plötsligt fyra glada damer på caféet. Sådant gillas skrapt, dock var jag dundertrött. Vi satt där ett par timmar innan det var dags för hemfärd, när jag kom hem var det dags att ut och åka igen.. massa fläng här och där haha :) Dock träffade jag min minsta lillebror och fick ett fint litet gosedjur eftersom "Emma du är världens bästa syster" mycket söt påg det där :)
Summa summarum, över-bra dag!

Bilder etc.etc kommer senare, inte idag. En vacker dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0