Helgen

För att försöka komma igång så kanske jag borde börja att skriva lite här på bloggen.
 Just efter denna helg så finns det egentligen inte så mycket att berätta, mer än att jag var jättesjuk hela helgen. Det kom som en bomb i fredags morse, och på fredag eftermiddag så var jag praktiskt taget helt slut. Förstår inte vart det kom ifrån ..(!) Hur som så fick det bli en hel helg med en massa filmer. Ärligt talat så har jag sett åtta filmer denna helg och jag tänkte lista mina tre favoriter från helgen:

- Gangsters paradise (action)
, Producerades år 2005 och i rollerna finns det namn som Danny Dyer, Tamer Hassan, Geoff Bell m.fl.




-Step Up 2 The Streets (drama/romantik), Producerades år 2008, i rollerna finns Will Kemp, Robert Hoffman, Briana Evigan m.fl.


-Dream Girls (drama/musikal), Producerades år 2006, i rollerna finns Eddie Murphy, Jamie Foxx, Beyoncé Knowles m.fl.

                                                                                                     

                                                                                                              Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0