I väntans tider


Phu, nu har jag pluggat, och sovit. Riktigt skönt! Men det är ändå så hemskt eftersom när man sitter hemma och är sjuk så har man absolut INGENTING att göra och jag kan inte sitta still.. Men men men, när jag vaknade till så satte jag mig och kollade gina tricot's hemsida och såg att dom har fått in lite nya saker och det är riktigt mycket nya söta kläder med härliga färger. Äntligen kommer den ljusare tiden! Tänkte lista upp tre favoriter
(även om det finns miljoner saker som man vill ha) som kommer på topp, och som jag verkligen hade trivts med att se i min closet. Behövs rejält med shopping! 
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0