Söndag

Åhnej, det är söndag .. det finns ingenting bra att säga om söndagar! Imorgon börjar skolan och jag har faktist ingen lust att gå tillbaka till skolan efter ett underbart lov! Det har ärligt talat vart det bästa lovet på mycketmycket länge så det är lite tråkigt att det slutar nu.
 Jaja, men de kommer flera får vi hoppas! Sen så var ju helgen en för sig själv också, mycket tack till alla som har fått den att blivit så supertoppen som den har blivit!
Lite ironiskt är det eftersom jag inte hittar runt om i Malmö alls, och så har jag varit där båda dagarna. Whoo proud!
Nu är jag alldeles för trött för mitt eget bästa, men ändå så har dagen vart riktigt lugn. Kom hem vid ca 14.00, därefter så kolladejag lite tv och sedan blev det av att åka och hämta grejjer hos en vän, sen så åkte jag och mamsi och käkade och som förövrigt var jättegott och riktigt behövligt. Sen så åkte vi och införskaffade oss lite saker som vi behövde, mys! 
Nu spelas Augustana- hey now, TUMMEN UPP!  
                               
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0