Tisdag

Oh, redan tisdag. Tiden går så fort! Helgen var awesome, fick mig en del skratt! Tisdag och det är lov, det är så skönt menmen några dagar till så är det back to reality.
Dock har jag ingen telefon dessa sköna dagar, för på något vänster så lyckades mitt simkort smita iväg .. tack och lov så får jag ett nytt på torsdag och jag längtar så haha. Då ska också telefonen in för reparation och hoppas verkligen på en ny. Det har inte vart annat anna än krångel med den jag har nu, tvi!

Igår fick jag se min katt från en helt annan sida, och om du ser bilden under, är hon inte lik den där "katten Gustav" haha?
                                              

                                                      Annars så kommer spännande bilder från i lördags, enjoy!:
                                    
                                                                       Från vänster: Emmy, Nikki och jag
                                               
Det fanns UV-ljus där och man såg helsjuk ut när man vände sig mot dem. Haha lyckades inte fånga sjukheten på bild..
                                                               
                                                                            Och det här hade jag på mig!
                                                                                             PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0