Fridaaaay!

Äntligen fredag! Varje gång jag tänker på fredagar så kommer kyckling-reklamen upp i mitt huvud. Helt automatiskt, lite irriterande och ännu mer irriterande är att förmodligen blir det kyckling ikväll haha!
Idag har vart riktigt slappt, skolan från 8.45 till 9.30 då jag skulle på ett möte klockan 10.00 sen var meningen att jag skulle tillbaka men eftersom jag redan hade slutat då så var de ingen större idé. Det blev en sväng till apoteket och sedan hemgång.
När jag väl kom hem så tyckte jag att det var sådan underbart väder så jag satte mig i solen och somnade. I just love it och som jag har nämnt säkert tusen gånger nu så hoppas jag verkligen att det håller i sig! För när solen skiner, så leker livet!

Och ikväll kommer Vicki hit så att vi gemensamt ska kunna komma upp imorgon.
Imorgon då, ja klockan 07.00 ska vi stå på centralen för att åka till Göteborg. Jag verkligen avskyr tidiga mornar och resor i buss men what the hell, roliga upplevelser får man aldrig riktigt nog av!
Frågan är bara vad man kan göra i Göteborg? Jag har aldrig vart där mer än på Liseberg och det var när jag gick i typ trean och allt som fanns i mitt huvud var barbiedockor och hästar.
Några tips kanske?



Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0