Onsdag

Veckan är snart slut, om inte annat så är projektet slut. Det ska in imorgon! Åh så skönt, no more stress och det är någonting jag ser fram emot!

Alltså, nu är det så att jag färgade mitt hår ljusare när vi var i Göteborg (helgen som var) och det var någonting som min mor absolut inte tyckte om. Så jag fick färga det mörkt igår igen. Lite rödaktigt, helokej färg faktist. Men vi får se vad som händer med håret närmare sommaren.
Och på FRIDAY så kommer en av mina närmaste vänner hem från London, den jäkeln har vart där i snart ett halvår och jag har saknat henne like crazy. Blir en massa att catcha upp! Sen kanske en annan nära vän också ska följa med så blir vi som vi var år 07-08. Ibland blir man nostalgisk och vill tillbaka och det är sådant jag vill när jag träffar dom men det får gå som det går när vi ses, can't wait!
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0