Fy och fasa

Onsdag och idag har jag gått min sista dag i skolan innan praktiken och efter praktiken så har vi inga riktiga skoldagar. Oh vad nöjd jag är! Dock är jag inte lika glad för att jag har blivit sjuk .. Jag hatar att vara sjuk, det är hemskt. Men jag gick från skolan direkt efter lunchen och hoppade direkt i säng. Jag har alltså sovit hela dagen och sen kom mami hem med den nya tidningen från chic och godis och cola. Feber är aldrig bra .. När jag vaknade så har jag inte gjort så mycket alls och nu är det sex and the city time, I love it. Imorgon är de ledigt och jag tror inte jag kommer göra så mycket faktiskt .. bara ta det lugnt, äta en massa ipren och dricka te och multivitamindrycker för att bli frisk. Hoppas det blir bättre faktiskt! Tidigare (när jag var yngre) så tyckte jag det var skönt att bli sjuk men konstigt nog gör jag inte det längre. Hellre är jag frisk och kan göra en massa olika saker än att ligga hemma och må pyton. Är det bara jag eller finns det flera som håller med mig?
Sen har jag också suttit och tänkt på mitt hår.. jag vet inte vad jag ska göra med det. om jag ska fortsätta att bli ljus eller om jag ska vara brunhårig eller mörkt brunhårig. Ett riktigt svårt val. Det vanligaste svaret man får är : Lila, grönt eller rosa. Men hur rimligt är det egentligen? haha man undrar ju vad folk tänker på. Titta bara på Jamie Lee Curtis när hon hade en rosa peruk under en festival för inte så länge sedan .. galet!

Kruttant till max, kanske man borde testa! haha
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0