Hur som haver

Jag fick i Fredags höra att jag bara "bloggar" två tre gånger i veckan, synd va? haha, hur som haver så finner jag inte detta så intressant längre .. Det mesta är helspännande i början. Men som med allting så tröttnar man. Oturligt nog är jag en person som tröttnar alldeles för fort.

Menmen, nu är det söndag, och jag sitter här. Är heldegig, fredagen var en bra fredag med massa härligt folk. Lördagen var sämre, efter en tuff fredag så mår man inte så bra. Då var det istället mamis tur att gå ut och jag stannade hemma. Lite skönt faktiskt. Inte alls ofta det händer, men det gjorde det igår. Laddade upp med massor av godis och så. Eftersom mor min hade vänner hemma så satte jag mig på mitt rum och spanade Gudfadern 3. Jag ÄLSKAR alla GF filmer och kan se dom om och om igen, dom första är mina favoriter! Men sedan när dom gick så förflyttade jag mig ut i vardagsrummet och var helt inställd på "Stockholm Boogie" - som är en helskön film. Men sedan hittade jag och min bror en film på 6an. Nämligen Värstingarna och vi bestämde oss för att byta. Grymt härlig film med han ... Dwayne "The Rock" Johnson som för övrigt är gudomligt snygg.

Om ca en timme ska jag röra mig upp mot stan och ta ut pengar för att sedan åka och fixa till mina naglar som nu för tiden ser ut som stryk! Hoppas dom blir mycket bättre. Har ni tur så kanske ni får se hur dom ser ut när dom är klara haha

Nä fy .. sitter man uppe länge så har man för mycket i skallen, man hinner se tillbaka. Och vissa gånger är det riktigt illa att göra det, i mina ögon samlas tårar. Kan inte riktigt få ut dom eftersom vissa gånger var bra, andra var hemska. Men det är ändå gammalt, och det är minnen. Alla härliga vänner, pojkvänner osv. Vissa gånger känner man för att ta sitt pick och pack och flytta tillbaka till den sköna Huvudstaden. Samtidigt som man har skaffat sig ett liv här i skåne. Nä jag vet inte vad alltså .. Sen fick jag ett underbart gulligt sms av en av mina bästa barndomsvänner, som jag inte hade sett på fem år försän för några veckor sedan. Jag saknar er allihopa! 
Nu är det en massa reality, inte den roligaste. Massa strunt, men som dom flesta säger, efter regn kommer solsken. Och jag hoppas på det snart!



PUSS LOVERS/E


Kommentarer
Postat av: Denise

Emma i både vått och tort så är du en ögonsten i mina ögon. Killar och allt är bara skit, älskar dig ändå och finns här för dig. Du är min vän och kommer alltid vara här. Jag lämnar dig inte jag finns och öppnar min dörr för dig. Vet hur det kan kännas med allt och kan förstå <33

2009-09-06 @ 18:05:02
URL: http://johnelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0