Jag har en 10bens tarantella i mitt sovrum

ahaa, skämt åsido. Tänk om det hade vart så?
Ärligt talat så avskyr jag spindlar, men ändå hade jag en fetingstor spindel utanför mitt fönster. Vad hände med den? hehe jo nu ligger den i dammsugaren. Det är så jag tycker om spindlarna! Nä fy, flygfän, spindlar och sån skit skulle jag klara mig utan.
Men det som är så sjukt är att innan jag flyttade till skåne så hade jag aldrig sett en stor spindel förutom på typ zoo då, men livslevande i naturen. Men sen när man kom till södersverige så fanns dom banne mig över allt!
Nä nu kryper det i skinnet på mig.

Det är plugg för hela slanten som gäller, det är en jäkla massa .. men det är skön sysselsättning ibland. Men inte justnu, jag ser INTE fram emot vecka 40. Tror ingen i plugget gör det heller, däremot ser jag fram emot nästa vecka när jag ÄNTLIGEN får köra halkan. Sen är det bara att heada mot mitt mål, körkortet! Ladadi, sen får jag förmodligen åka hem också, skall bli skönt att relaxa lite och träffa la famiglia. Blir ju långt mellan varven nu .. Det märkte jag när jag gjorde mitt Albergo genealogico som betyder släktträd på Italienska,heoheo. Stackars!

annars är det inte särskilt mycket som har hänt eller kommer hända, allt flyter på som det skall. Saker börjar klarna, jag lär mig och blir smartare för var dag. Så detta får bli allt för mig this time!
JISSES AMALIA VAD JAG SAKNAR SOMMAREN BTWBTWBTW
PUSS/E


Kommentarer
Postat av: Marie

haha! Spännande

2009-09-16 @ 21:23:49
Postat av: Emilia

va fin bild :)

2009-09-17 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0