Det fortsätter ändå..

Jajo, nationell gick ju bra. Förutom det faktum att jag gjorde ett jättemisstag. Men fröken bäst lovade att ha överseende med det! Hopps det fortsätter så :) Sedan var det ett besök på Moskén i Malmö, mycket udda, dock lärorikt haha! Sen efter det åkte jag och Jullan till nova, och till våran stora förvåning var Anna också påväg dit. Mycket bra brud, toppen faktiskt! Så vi gick runt, sedan satt vi och fika och flamsade ett tag.

Så nu är denna dag nästan slut, lite läskigt eftersom imorgon är det exakt fyra år sedan .. fyra år går så sjukt jäkla snabbt. Phu! jaja hur som, jag saknar min prinsar och prinsessor från den stora huvudstaden men får se deras söta ansikten snart igen :D Ser mycket fram emot det! men det får bli en dunderbra dag imorgon ändå, börjar mycket tidigt ;) Moral-snacket är redan igång .. in genom ena och ut genom andra ;) Skojjade bara, jag tar åt mig av allt som sägs " "


Detta är då mjukdjuret jag fick av min broder!

Detta är skallen som blev då, skulle lysa som 10karat!
(försök bortse från att jag ser ut som 14)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0