tjoho!

Gud, jag känner mig tom! Jäkla massa skönt ju. Jag är helt utmattad .. gud vad hemskt det är .. jaja hur som, idag är jag totally alone. Inga fransmän, inga svenskar. Ensamt maximalt? Mm, men det är lite skönt samtidigt. Jag brukar alltid bara vara van att ta hand om mig själv, har man sedan någon annan att tänka på är det svårare. Det är nog mitt problem egentligen haha! Det är både skönt och tråkigt, det är nästan lite så att man saknar dem. Men jag får se dem imorgon igen, och det blir middag på Tatung. Sen åker de hem på onsdag, och då skall allt återgå till det normala. Men sen åker jag till Italien på lördag, förstår inte hur jag ska orka, men jag får väll fixa det, jag har inget annat val än att göra det. Sen har jag redovisning imorgon, prov på torsdag samt en inlämning samma dag! Gööd, pallar ente. Nä nu ska jag sluta gnälla, för jag har haft en dunderdag. Sprang på stan med Julia och införskaffade mig lite nytt, det tyckte jag att jag förtjänade. Sen får vi se vem som har turen att se allting på he he he he!
Nä nu måste jag hugga in i plugget, tjingeling!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0