You heard me!

Denna helg blir en blå-vit helg, vilket betyder- Ingen alkohol och ingen telefon/dator. Det är faktiskt jättebra att göra så ibland. Ni som har hittat hit via facebook vet redan om det, detta är mer till er andra. Så runt fyra imorgon, fredag så kommer jag inte vara nåbar försän på Söndag eftermiddag/kväll beroende på hur mycket jag saknar mina dyrgripar! Bör klara det, plugga och spana lite tv och ha det skönt helt enkelt. Borde vara super-easy, tror ni på mig, vilket jag hoppas ni gör så kommer jag klara det :) HE HE HE (känns som världen kommer gå under) det kommer den absolut inte. Bara att den tar en paus. Men somsom, då har jag bara en dag på mig, så jag måste vara extra ambitiös när det gäller bloggande och sms-skickande/ringningar. Så får ni något galet sms eller samtal så vet ni varför ;)

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0