haha

Sheet det blev helt omstyrda planer igår, det blev inget hemma liggande utan vi bestämde oss för att gå ut! Kosen styrdes mot Malmö och "smygpremiären" av Chili .. Det var mucho trevligt. Glatt folk, ett par kända ansikten dans och skojj. Träningsvärken efter springning i högklackarna sitter där den skall. Inte bra haha! Men ändå härligt, då vet man att man gav allt haha.

Alltså blir det råplugga idag, dessutom har jag lovat min käre mor att måla .. hur skall jag orka? På något vänster så måste det fungera, solen skiner ju! Vaknade med solen i ansiktet och det var inte nådigt alltså! Man blir så glad och nu kan jag verkligen se fram emot en bra vår, åh som jag längtar!

Yesterday!

PUSS/E


Kommentarer
Postat av: Denise

skämdes du att skriva om tim ;)

2010-01-08 @ 17:31:53
URL: http://johnelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0