It's about time

Ja ... kanske, det har blivit lite segt med bloggandet. Det går i perioder liksom! Men nu är jag här igen, och det har hunnit blivit nytt år också! Gött ju! Julen var mysig, jag hann springa på stan med världens bästa Linda och träffa mina snyggingar när jag var längre norrut. Ett par dagar efter julafton åkte vi tillbaka ner till Skånelandet och jag firade in det nya året på höga klackar med gott sällskap. Riktigt myspys, och detta år skall innehålla ännumer roliga saker än 09! Jag älskar att säga att 08 var en bra sommar, 09 var ännu bättre och 10 blir det bästa. Så gör jag iofs varje år men VAFAAAN.

Nu sitter jag, fullt påklädd och väntar på en fröken Johnelius och springa lite på nova, jag behövde verkligen komma ut och inte orkade jag utgång igår. Nyår tog musten ur mig, men nu är jag back on track och bättre än någonsin! Lyckat va, detta är inte att leka med alltså .. Våren kommer föra med sig en massa glada miner. Stockholm, Frankrike, Italien och Blekinge skall besökas. Sen kommer sommaren och då skall det resas!
Ahh can't wait!
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0