Torsdag

Ännu en dag avklarad, och jag känner mig så oerhört jäkla nöjd! Det är helt galet .. Började 8.45 och slutade 16.15.Och herre min ge vad mycket saker som har gjort idag! Nästan så man vill läsa matte C (det är fortfarande en fråga, inget jag har planerat precis) Imorgon är det fredag och en jäkla massa ledighet. Jag förtjänar att bara vara och sova länge :D Denna helgen blir det ingen utgång, men helgen därpå. Då jävlar anamma! Då är de flesta prov klara och det är bara att softa ett tag.

Och imorgon blir det också bio, snabba cash. Var bara tvungen haha!

Räknade ut idag att det är 76 skoldagar kvar. Då har jag räknat bort helger, lov, resor och praktik! Hell yes!

PUSS/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0