YES!

Herre min ge vad jag känner mig duktig! Trodde aldrig att jag skulle orka ha en sådan, speciellt på en Söndag! Men det orkade jag he he he. Fysiologi, anatomi, träning/näringslära, italienska och körkortsträning har jag hunnit med. Så nöjd, jag har också läst ut engelskaboken som det är prov på tisdag. Hell yeah! Nu kan jag ta det lite lugnt och bara invänta morgondagen .. Det skall bli så tråkigt att börja igen, men samtidigt är jag så glad eftersom då fårjag se mina fina vänner igen. Vi har ju vart så utspridda hela lovet. Så imorgon blir det catch up med min sötaste Heidrun! Fika och bara babbla massa trams skall bli great.

Sen välkomnar jag Sannisen hem igen, som har vart på Hawaii. Dock kommer hon hem på torsdag eller något sådant. Den jäääveln haha!


Back to reality, oh there goes gravity!

PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0