1 juli

Tiden går bra fort ibland, den ba svischar förbi. yeye, jag är utvilad. Vaknade innan klockan ringde t.o.m (YES!) börjar se fram emot helgen, ävarför vet jag inte. Är ju inte ledig, men jag vet att det blir ett biobesök iallafall, flera fikor (heter det så i plural?) är också inbokade. Sen ska jag försöka avnjuta lite sol också, inget party i helgen det var det inte heller förra helgen. Vad är det som händer? Det var längesedan nu och jag längtar faktiskt inte heller, ibland blir man lite sugen på att sminka sig, klä upp sig och ta på sig ett par heels. Det är det enda jag vill ha varje dag! Dagen efter suger oftast ändå så då kan jag lika gärna klara mig utan. Men men, det var inte det jag skrev för.

Jobbar idag igen, blöhö. Känner att det är dags att införskaffa lite nya kläder faktiskt. Det var SJUKT längesedan nu, sen måste jag även besöka banken. Hatar det, hatar dem! Det går så långsamt .. måste förmodligen byta bank snart.. Men jag skall ta mig ett litet snack därere och kirra lite grejjer. Hoppas jag hinner på måndag eller tisdag. Jag avskyr verkligen att dem typ stänger vid tre?! Vad är det för stil? Antingen får jag gå upp tidigt och hamna på stranden sent eller så får jag vara helt sandig när jag entrar banken, vilket låter bäst? Nästan solklart ju! Hursom idag är fröken sprallig på jobbet, saknar henne. Och den lilla loppan skall iväg ikväll, blir avundsjuk.. Jag sitter hemma och hon kommer avnjuta en kväll någon annanstans i Sverige. Har saknat henne så det ska bli kul att se henne. Nä nu kan jag inte sitta och babbla på mer, måste till affären och göra mig iordning. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0