Hemma igen

träffade Sanna vid halv 6 och filmen började 6. Vi hann köpa gottis och sådant och sen satte vi oss och kollade filmen. Självklart blev det Sex and the city 2. Älskar den .. intriger, kärlek, sex, pengar, power. ALLT jag behöver.
Och vem drömmer inte om Mr big? Alla vill ha en man som honom .. god jag dör. Han får gärna dyka upp vilken dag som helst. Då är jag supernöjd i evigheter framöver. yeye, jag och Sanna promenixade från lund till mig. Sedan gick vi en prominix med Camilla också. Trevligt med lite tjejsnack!

Nu är jag alltså äntligen hemma och satte mig ner vid tv:n med telefonen i högsta hugg. Insåg att det är flashdance som är på. Så nu är jag upptagen igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0