Time out!

Det är så det är och kommer vara ett par dagar nu framöver. Stanna och andas, göra saker jag tycker om och blir glad utav! Inte sitta och älta massa trams som faktiskt inte betyder någonting alls blowing my friends off konstant. Jag blir som en helt annan människa. SÅ, nu släpper jag cybervärlden. Eller ja försöka! Datorn kommer gå galant, man blir bara besviken gång på gång. Vad tjänar allt detta datasittande till? Vissa gånger är det skitbra att ha den, men andra gånger suger den. Dessutom är det så oerhört mycket som kan bli fel utan ögon och kroppskontakten och språket. Värsta missförstånden det någonsin kan bli!

Telefonen kommer bli lite jobbigt eftersom det är svårt att kontakta dem man verkligen vill ha kontakt med om telefonen är avstängd .. får lösa det där! Inget gnäll, inget svårt, bara köra. Skogspromenader, mysa, fika och käka jordgubbar i solen väntar.

Yeye, hade en underbar dag med min fröken. Flera såna, hemlis vad vi gjorde men spännande var det!
Lycka till under tiden :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0