Trött som en ärta

Nu är jag äntligen hemkommen, dagen var underbar med stora bokstäver! Började väll igår, solen sken, och allt var toppen. Vaknade imorse med solen i ansiktet, kändes fresch på något sätt. Fixade och trixade med allt, behövde inte stressa, bara tog det i skönt tempo. Skulle gå ner till bussen då min vän ringde och frågade om jag vill med till Falsterbo i början av nästa vecka. Eftersom jag inte har vart "ute" på dölänge så passar jag på, har aldrig vart i Falsterbo tidigare så jag satsar all in. Fröknarna skall inte skona någon!
Satt och log hela vägen in till Malmö, folk kom fram och började babbla. Hatar när man inte känner någon och dem börjar prata om sin livshistoria, sorry that I have to break it to you. Men så är det! Menmen, jag nickade och log snällt som jag alltid gör, inte skall jag få några stackare att känna sig värdelösa. Det är ingen (oftast igen) egentligen. Men det är rätt tragiskt att jag får höra hur jobbigt dem har haft det etcetc är rätt sinnes. MEN, inga tårar spillda. Jag tackade för mig och gick vidare, väldigt trevliga människor fanns det också. En "alla ler dag" såna gillas, älskar när människor skrattar och ler. Man ser så mycket bättre ut då!

Mitt leende var maxat idag kan jag lova. Närmade mig bussen, det var sol så jag satte mig i solen. Gick sen in till bankomaten och insåg att det såg bra ut. Mycket bra ut! Hade ingen aning, men så var det. Alltså har jag skött mig ordentligt den sista tiden .. Ännu en anledning att le ännu bredare. Anlände till jobbet och mötte min pingla, överskönt att se henne! Vi satt och skojjade om allt mellan himmel och jord som vanligt, sen väntade jobbet som gick bra. Rätt mycket flams idag, men .. det märks att det är påväg att bli helg! Var så trött den sista timmen att vem som helst hade kunnat säga typ "rosa elefant" och jag hade vikt mig av garv .. USCH. Dötråkigt när jag är på sånt humör .. det finns ingen hejd! Nä nu har jag suttit och babblat med min mor och min lillebrors kusin om allt. Så nu är jag helt körd i skallen. Ska hoppa i säng nu faktiskt och hoppas på en lika bra morgondag..

Jag orkar inte sitta och vänta på något .. Bara en sån sak HE HE HE

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0