Omtumlad

hallå hej, spännande ellerhur. Nä faktiskt är det inte så spännande som det låter, igår jobbade jag till halv 11 igen. Rätt segt en fredag men men .. jag och Julia åkte till Ewelina och det blev nog LITE mycket där .. men runda om fötterna tog vi oss in till Malmö. Käkade, larvade oss, drack lite vin sedan blev det som det blev, vaknade runt 8 men somnade om igen med en nackvärk som hette duga fyfan, typ som nackspärr .. helt hemskt! Sen försökte jag somna om och kunde halvsomna, egentligen kan man säga att jag har sovit större delen av dagen. Men det är nice, sova är mycket mysigt :) Sova med sällskap är det bästa som finns, eller .. ja som jag har sagt förut. Att göra VAD SOM HELST med sällskap är övertrevligt. Då måste det vara med en kär person man gör alla dessa saker med, annars är det bara jobbigt .. yeye jag hade inget vettigt att skriva

Egentligen har jag massa saker i huvudet, jag vet inte vad jag vill eller hur jag vill ha det. Men alltså .. nä för närvarande är jag väldigt tankspridd och vet inte hur jag ska få död på tankarna. Sen är det inte särskilt trevligt att jag är jättesentimental hela tiden .. hatar det Kan ju bero på att " veckan" närmar sig .. BUHU

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0