Tidsfördriv/utfyllning/brist på ork

ja, så är det! Jag lämnar alla snuskiga detaljer om midsommarhelgen tills imorgon när jag har mer ork och lust;) Är trött i bollen efter den långa resan, har dock solat och badat och haft det trevligt. Ville bara meddela att jag lever:) 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

-Brooke? Har du inte lyssnat? han är din CHEF!
2. Sträck ut din väluftennstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
vardagsrumsbordet

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Heartbreak hotel

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10 över 12 eller något(?!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
tv:n

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en halvtimme/timme sedan, tog cykeln och sa hej till en vän

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
tv;n

8. Vad har du på dig?

ett spetsnattlinne
9.Drömde du inatt sånafall vad ?

Yes det gjorde jag (som vanligt) Var med en vän på många olika platser i Sverige. Såg b.la. en turk i string som hade hål med kvitton i väggen, vi såg en bekant köra runt i en likbil, vi åkte till arlanda och fick ta taxi tillbaka.

10. När skrattade du senast?
Riktigt mycket skrattade jag när vi vaknade dagen efter midsommar och pratade om det som hänt dagen innan. Annars skrattade jag lite smått i bilen påväg hem

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Speglar och lite tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Självklart!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Udda

14. Vilken var den senaste film du såg?
The break up/Heartbreak hotel

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En ö långt bort, samt massa andra trevliga saker

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Har jag inte sagt det så förtjänar dem förmodligen inte att veta det

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Oj .. måste säga hur vissa män behandlar kvinnor!
18. Tycker du om att dansa?
Time to time!

19. George Bush?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Duxiana & Detroit (Dexter)/ Emilia& Emil

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Skulle kunna hända!

23.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej, välkommen in. It's time to party (TYP)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna

Julia, MR X, Min mamma& mormor :)


Kommentarer
Postat av: Issa

fin blogg :)

du kan ju kolla min också :)

2010-06-28 @ 23:55:59
URL: http://bliszabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0