Yihoo

Nu är jag äntligen på hemmaplan igen, så jävla skönt! Har haft helgalna veckor fram till nu. Party/ praktik i Karlshamn, hemresa, glada miner, massa mys i solen. Kröka måndag, studenter igår. Jag är helt slut och grymt bakis! Men jag har iallafall träffat fina människor så jag gnäller ju inte alls.

Ikväll väntar en tripp till Tyresö, skall kolla min "lillebrors" bal, sedan blir det till att bada pool. Nattbad är det bästa som finns. Med sällskap är det ännu goare ;) Nu ska jag lägga mig och vila lite, försöka sova bort huvudvärken! Sen är det workwork haha. Jag tackar alla fina människor igår som förgyllde dagen, och jag är jätteledsen att jag inte kunde vara på flera ställen samtidigt :( Menmen .. man kan inte hinna allt här i livet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rydbeck

Jaså, du är i Sthlm igen? Härligt. Ska du spendera sommaren här?

2010-06-09 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0