yöööp!

Nu är jag hemma igen efter en heldag med il girls! Åkte och träffade Sannisen runt halv tolv och anlände i Helsingborg ett tag senare. När vi kom fram gick vi och köpte chokladbollar och cola för att fika på frökens balkong. Vi kom in och gick igenom lägenheten och satte oss sen på balkongen och pratade massa strunt, och även seriöst för en gångs skull.

Vi plockade vinet ur kylskåpet och skulle göra stan redan tidigt, med huvudet på sniskan var jag beredd på spårning även denna dag. Vi traskade ner till knutpunkten och kirrade lite jordgubbar och körsbär och satte oss i gräset och hade det mysigt. Musik, vin och frukt. Kunde inte bli bättre!

Vi åkte tillbaka hem igen och satte oss återigen på balkongen och babblade en massa gojja. Musiken sattes på och vi körde en halvdan dans mitt i allting innan vi började trixa med maten. Mycket gott!
Efter maten satte vi oss på balkongen YTTERLIGARE en gång och heta diskussioner startades. Plötsligt övergick vi till att prata om vad som händer i framtiden, karriär, resor, boende, familj och pojkvänner.
Från ingenstans var vi jätteseriösa efter att ha tramsat i stort sett en hel dag. Men det kändes skönt! Nära vänner, fint väder, vin och glass. I just love life!

Det läskiga var att när vi åkte hem så kom det in en riktigt sinnesrubbad brud och bara ställde sig och glodde mot oss som om hon var förhäxad eller något. SHIT, mitt hjärta pumpade i 250 och jag är så fruktansvärt mörkrädd. Givetvis skulle hon av på samma ställe, sekunderna innan hade hon fibblat med någon skitgrejj så AH, läskiga människor. AHH, visserligen är jag sjukligt paranoid också men det är en annan femma ..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hugo

Hhahhahahah jag vet inte nån som är så otroligt nojjig som du e! meen hon var riktigt jävla myskoo! Tack själv för idag snäckan<3<3

2010-06-22 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0