Äeee

Äntligen hemma efter en helsjuk kväll!

Korkade upp vid 4, satte mig i solen och hade det dundermysigt. Tillslut började jag fixa mig och tjugo över 4 så var första vinflaskan avklarad. Det kunde inte gå mer än utför därifrån, nästa vinflaska, mer iordninggörelse, hann käka däremellan också. Är det bara jag som tänker på det, eller smakar maten godare med alkohol i kroppen? Hur som, fit for fight tog vi oss in till stan runt 8. Helt kalas var det ju då, tiden flög, träffade massa kända ansikten. Alla var där, sinnes. Vi gick in på karnevalsområdet vid 9snåret kanske, men vet inte hur jag kom ut. Jag vet bara att det var en jäkla dimma och känslan var på topp!

Körde vidare tills klockan var för mycket. Incident på incident inträffade, livet lekte ändå. Klockna blev ännu mer och vi hamnade i ett stort tält, visste inte att det fanns en utomhussida också.. hamna där till slut. Fann nya vänner haha, JAJA så kan det gå. kosen styrdes sen till Malmö. Som alla helger i /till malmö så spårades även denna totalt. Mycket trevlig taxitur, dock. hamnade i drömmarnas land runt 4 efter många om och men. Klockan 5 över 8 ringer nallen, det var min chef som undrade om jag kunde komma in. Med en röst som liknar den pojkar har när de närmar sig målbrottet och har druckit whiskey svarade jag ja och åkte till Lund. Illailla, full, eller nä, bakis som gatan kliver jag in och kör mitt. Har nyss kommit hem, YEY. Fler BRA helger ser jag fram emot, nu när solen ändå är här :)
Bilder återkommer jag med senareee när jag har vaknat lite
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0