Blablabla

Trött på folk som är stora i munnen, mycket babbel. Jag KAN babbla, men ser att jag helst inte gör det för att inte skapa något som egentligen inte finns! Jag ger inte folk förhoppningar etcetc. Härligt va? Mycket mysigt.
Det börjar närma sig fredag och helg igen, härligt härligt, men farligt farligt. Riktigt töntigt av mig, men vadå lixom? Hur som så är det engelska nationella som väntar, så till alla er som jag har missunnat så länge nu. JAG ÄR SNART KLAR, då får ni se mig, då är jag "ledig" igen :) Så håll ut, bara lite till!
Kom nyss hem från, ja, vi kan hålla det som det är. Mycket trevligt, film och annat mojs. Satte mig på bussen som tog en hel jävla evighet, dags att skippa kollektivtrafiken och SPECIELLT Skånetrafiken som verkligen suger dase. Det är sinnesjukt vad dåliga dem är på allting .. nä fy och fasa. SL är bättre he he he :)

Mycket bra dag förövrigt, massa babbel som vanligt. Kul med folk som tror på allt som sägs, big love till er! Äsch, det är så internt att det inte ens går att beskriva! Spännande var det dock.
Nä nu är jag alldeles för pömsig och överger därför datorn med ett relativt leende på läpparna, regnet som faller mot rutan och hoppas jag vaknar upp med ett superleende, sol i ansiktet, söta morgonsms (*) då är min förmiddag completed det kan jag lova. SÅ, finns det inte sol och ett leende så vill jag iallafall ha sms:en ;) Ansträng er nu .. tycker det har kommit rätt pjåkiga på sista tiden!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0