Börjar närma sig slut nu vaaa

Det känns så, heeeeela kroppen ömmar och jag är sjukt gnällig .. Har kört igenom alla rum, jippie. Jag håller på med mitt sista, men telefonen ringer stup i kvarten. Jag orkar inte! Sen efter det är det bara dammsugning och plocka ur disken så är jag ready to go. Härligt, överhärligt faktiskt. Något som inte är lika härligt är att min rygg knäcktes som en pinne nyss, eller det LÄT så, den knäcktes och det gjorde ont.. aj .. aja
Ikväll blir det mjukis-Emma som är i farten (igen) hehe, vad gör man inte? Ba slå på charmen.

Densan kommer också hem, vi ska försöka ses också. Borde skriva mitt tal, får se om jag hinner, annars får jag göra det imorgon *SUCK* (FYI, så är jag en storsuckare, sucka är det bästa som finns *FnIzZ*)
Äe, nu ska jag suuuucccckkkkaaa på och vara en god flicka, en god medarbetare, en god människa typ, men bara typ. Jisses, hade tänkt stanna vid typ, men jag har en ord-map i min skalle och dom vill alla komma ut och lufta sig i det "friska" vädret. Sammanfattning av mina lediga dagar + fredag, och ja, lördag. Skönt som gatan! Jag satt och jämrade mig över hur det sög att jag var ledig. Men jag menade det inte på det sättet att jag hellre gör något jobbigt/tråkigt. Utan jag vill ha lite utmaningar, lite att bita i. Kanske dags att börja kalla sig Challenge-girl, precis som han Hugo Rosas fast tjejversionen och utan alla "challenge"-videos. Whatya say?

Men hur som, jag virrade bort mig i alla orden där. Torsdag var den mest slappaste dagen på länge, jag var riktigt sur också (ni vet för det där med skorna) jag har dock hittat en liknande variant, men dom var dö-fula så jag står inför ett hehe dil emma hehe, sen i Fredags, eller ja lättare sagt - IGÅR, så var jag med moder min på stan och babblade råmycket skit. Skämåsido, jag ska inte avslöja sånt här ;)men det blev en del babbel! dessutom hann vi springa förbi Pia och Emelie, härliga tjejer. Mums!
Sen vet ni ju redan att jag hamnade i Malmö, sen är resten oskriven historia! Sen får vi se vad som händer ikväll (mer än att jag lägger in högväxel) och yehh, mår inte jättebra, men somsom, vi får see!

Nu är jag inne på slutspurten, både här och jobbmässigt. Flaflafladap! Nu drömmer jag om sommar och soooool!
pussepuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0