Cleaning out my closet!

Ohja, nu kör vi. Ventilera i mängder! Jag är riktigt pissed justnu, och detta blir nog mycket tråkigt. Men det struntar jag i, jag hatar folk som valsar runt, säger vad de vill utan att ens ha en tanke på vad andra kommer tycka och tänka och hur de kommer känna sig. Skitsnack från randoms är det värsta som finns, och sådana människor BÖR slaktas eller bara försvinna på punkt och pricka. Det är vad de förtjänar och ingenting gott, jag har ingenting gott att säga till alla haters out there.

Försök inte göra ditt miserabla liv bättre, för det kommer inte funka. Du är för gammal, det är försent! Ledsen att I have to break it to you. Men egentligen, även om det är försent så kan du sätta ner foten och försöka göra något vettigt med dig själv och inte tro att du är bättre än någon annan. Nollanollanolla, det är de enda orden som finns, väx upp förfan! Ja jag är en jätte-hater justnu men so what? Jag är fortfarande en rockstjärna som en fröken Pink hade sagt. Jag är trött, och återigen trött på alla loosers som leker alldelles för mycket. Det lyser rakt igenom, och ingenting annat. Jag ser det, dem ser det, hela världen skrattar högt.

Och, jag vill avsluta med att denna fröken plus sällskap har satt ner foten, man kan inte valsa in och ut hur som. Antingen är man där eller inte, i detta fall är det inte så. Och, komigen. Ta dig tiden för att lära känna en människa innan du dömer någon. Innan du tar en person för givet, det kan finnas mycket bakom allt det där ytliga;) Bara några "tänka på" saker som kan vara mucho viktiga!

Jag ska försöka tagga till, men det kommer säkert att ha gått över tills imorgon, det hoppas jag iallafall. Annars är det illa!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0