Det är jäkla skumt!

Alltså, när man tror att man är mot rätt hål. Man har turen på sin sida (allt vad det innebär) man har vänner och familj etcetc så har man gått och gjort noll i snart tre år. Eller nä, inte noll, men ni närmaste vet vad jag babblar om. Så helt plötsligt vänder det och går åt exakt det hållet jag vill. Man lever på känslan hur länge som helst, fan jag gjorde saker för flera år sen som jag fortfarande kan tänka tillbaka på idag och ba : fan vad bra!

Sen vänder den turen, i samma veva som den har startat! Alltså, att man då går åt fel håll igen, varför är det såhär? Om det är någon som kan komma med ett vettigt svar så vill jag gärna veta svaret faktiskt. Det är inte okej att det är så. Jag har vart i trans i flera veckor nu, och jag gillart. Råmycket! Sen så nähä, tack och hej den turen.. YEYE w-ever, kämpa på, hitta någonting att tro på samt något att se fram emot.
Min skola och vad jag ska göra sen är min viktigaste prioritering, så det är bara att satsa ännu hårdare nu. Pressa in i det sista. Ett år går fort också, så inom no time så är jag klar med skolan och gör precis det som passar mig. MJAOU! Känner känslan,

Nä ni ska vi ner i säng, måste boka tider... bajs. Jaha, det är väll bara att tacka för idag, och säga nattinatt. SoftyEm är på g ;D PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0