Et la tu t'dis que c'est fini car pire que ça ce serait la mort..

Jaja, torsdag då. Funny? Nää, usch det är skittråkigt. Jag pallar inte detta, äckelväder maximalt. Tvingar en att stanna inne och inte göra någonting, går man ut förstör man kläder, skor och hår. Ahh, jag hatar det! Jaja hur som så får man ta det som det kommer, hatar bara att ligga hemma och inte ha något att göra. Ser nästan fram emot nästa vecka som dock blir en riktig pers måndag tisdag onsdag. Men what to do? Sista veckan ju!
På fredag blir det in till Malmö och lämna papper, sen åker vi till Blekinge på söndagen. Ska bli så nedrans jäkla skönt att åka iväg ett tag, bara rensa tankarna på en plats som man verkligen inte känner till. Vi känner ingen där, men vi ska göra det så helvetiskt kul som möjligt!
Men tillbaka till reality, långhelg skulle det vara ja. Usch för detta väder, hade vart en annan sak om det var fint. Men jag jobbar lördag söndag så det kvittar egentligen justnu!
Sen åker jag heeeem snart också! Åh jag bara längtar, det känns som det är en evig jävla längtan! jaja Hur som, alors on danse


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0