Fan vad arg jag blir!

Det är jäkla onödigt att bli arg, men så är det justnu. Ingenting tycks gå min väg, haha, jäklar. Skulle hämta nycklar, men ingen var där. Attans vad jag suger på tid!

Tänkte att då tar jag det senare, hoppas det är någon där då. Sen åkte jag och min moder till Nova för att kolla på ett par skor som jag har vart ute efter rätt länge nu. Men nejnejnej, dom är slutsålda. Komigen för f*n, beställ in nya då?!

Vet inte om jag ska ha svarta eller mer champange-färgade. Och visserligen är dom inte jättesnygga, men FAN så sköna är dom! Buhu, blev lite lissen i ögat ju.

Jaja, no time to feel down. Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska träffa en vän snart. SER FRAM EMOT DET
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0