Hallelujah!

Tisdag igen, veckan MÅSTE gå fort! Ska skriva ett pm, är i skolan även om jag börjar om typ 40 minuter. Mötte zannzi-bar innan och chillade phätt så åkte vi gemensamt till il scuola. Nu sitter vi här och töntar oss. Jag har haft lite kul med mannen " sittin on tha toilet" kan inte sluta skratta,
Hahahhaha, jävla idiot!

Livet känns bra, jag har feta mål som ska avklaras. Jag måste verkligen fixa det och ser också fram emot det! En dag plus 5 dagar så är jag i princip ledig. Då kommer jag ändå inte tänka så mycket eftersom jag åker bort! Så det ska nog förhoppningsvis vara rätt enkelt. Sen kommer jag hem från Blekinge så går jag typ en dag sen åker jag hem igen, hem till mitt fina 08. Linda tar studenten, helt sinnes vad tiden går fort. Min bästa tar studenten liksom, många andra också! Hade vart min tur om jag inte hade vart så cool. Men nu är det så det är, och jag har ett år kvar med mina sköna bönor. Gillar det också! Sen är det midsommar som firas på landet med massa kuliga människor samt skojj och skratt och en jäkla massa bad. Som jag har saknat att baaaada!
Att sätta sig på hojjen och köra ut i skogen är också någonting jag ser fram emot mmmmm sommar :D Sen är jag tillbaka i Skåneland igen och kör fullt ut. I Augusti tänkte vi resa utomlands och ahh, sen är sommaren slut igen :( Den har liksom inte ens börjat, så kommer den vara slut typ. USCH! Alldelles för kort .. men ja what to do? Nu måste jag hugga tag i pluggandet

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0