Hilvede!

jaja, så går det haha. Pajjade mina knän tidigt i mitt liv, handbollen tillsammans med allt annat tog död på dem. Nu är även min underarm körd, är högerhänt och det är typiskt att det är den som ska jävlas då. Bröt vänsterarmen för väldigt längesedan. Tack och lov är det inte allt för många ben som är brutna i denna kropp. Men några under loppet av 18 år har ju skett, tyvärr .. Men jag orkar inte med min högerarm .. ahh, hugg av skiten. Blir besök hos doktorn snart då också, toppat! Verkligen .. (y) Aja, jag får försöka att inte klaga, det är ju synd om folk klagar hela tiden. Jag får köra på som .. ja vanligt! Har jag tur så är det bara något litet, så ett tips. Försök aldrig med en massa trams, det funkar faktiskt inte oavsett vad man vill!
Jag menar, det kunde dock ha vart värre ..

Satt nyss och kollade en film med moder min, The stoning. Helsick film, man blir så arg när man ser det!
Det handlade om en amerikansk medborgare som gifte sig med en muslim och flyttade till Iran med sin man.
Där blev hon våldtagen av grannen, det sjuka var att det var inte grannen som fick skit för det. Det var hon! Hon blev dömd till 25 rapp och ett år i isolering. ÄR DET INTE SJUKT?! Hur som så var det en kvinna som skrev om henne, och man får följa hur hon har det. Jävligt dåligt slut då hon återigen blir dömd till stening. Hon dör på slutet av filmen (ingen kärlekssaga precis)

Hur fan kan det gå till så? Det är ju absurt .. Jag blir bara så ahhh, vilken tur att man inte är en muslimsk kvinna och får utstå sån skit. Jag är glad att jag är svensk och visserligen stöter man på as då och då, men det system. What the fuck? Kvinnan är inte värd ett PISS, det är så jäkla sjukt att det inte är sant! Vem vill leva så liksom? Dom blir behandlade som jag vet inte vad .. ääe jag blir bara arg ..
Nu bjuds det på mjukismusik innan jag lägger mig och nannar kudde :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0