Jag är trött, arg och ..

en jäkla massa hatisk. Usch. Är så trött att jag håller på stupar, jag är arg för att ingenting går min väg (för tillfället) och hatisk.
Jag vet, make love, not war. Det brukar jag kunna göra, eller rättare sagt - det ÄR vad jag gör! Men idag är en sådan dag när man bara är riktigt bitter. Jag lämnade skolan väldigt tidigt då jag kände att jag inte skulle klara av hela dagen, jag har feber och magont som jag vet inte vad. Halsen gör bara allmänt ont och irritationshosta är bara några av alla saker jag "har" justnu.
Hur som så gick jag hem, även om jag blev erbjuden relax-rummet. Julia smällde en riktigt härlig kommentar, och läraren blev mäkta förvånad. Inte så konstigt, alla vet, förutom dem! Och undrade om det var därför jag inte ville dit. Givetvis var det inte p.g.a den anledningen utan jag trivs där jag vet var jag är, där jag har MINA saker och ingen annans haha!

Hur som så ska jag ta en nap nu, sedan måste jag plugga lite, men jag måste vila och återigen vila för att orka dessa två dryga veckor som är kvar i plugget innan jag säger byebye till Skåne-land.
Papprena till polisen är även skickade så nu är det bara att vänta och se om jag har vart busig ;) HE HE HE skämtåsido. Det är hemliga papper så jag säger inte vad det handlar om, inte nu! Resan til Stockholm skall bokas idag också, det är överhärligt. Jag ser fram emot det som fan! Det mesta är redan planerat liksom, hur bra är inte det? Nä, nattinatt finingar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0