LGO

Det är ju faktiskt så det är, och det ser jag verkligen fram emot! Foten är nere, och det är bara så det är nu! Var dag är som den är, men den bjuder alltid på något nytt! Snart väntar också ledighet och värme, najsmajs :)
Dagen var helchill, började med matematik, engelska och avslutade med historia. Efter skolan gick jag och Sannisen och käkade wok och jag införskaffade mig även nya skor. Jäkla skönt, man blir gad av att handla, men ledsen när cashen är slut haha.
Hur som, så fick jag också en power-låt av henne. Mycket söt sådan! Och nu trampar jag gasen i botten. Körde även ett "vad" med Julia, det ska fullföljas ;) Nä nu är jag out of thoughts och ska plugga inför prov imorgon "yey"
ENJOY!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0