Mr SteamyDreamy

Nu kör vi då! Jag sa ju att jag skulle göra det, så ni som inte har något av detta behöver inte ens besvära er genom att höra av sig!
För att vara extra tydlig så skojjade jag, nu vet ni. Jag älskar män, i alla färger och former. Men det är inte alla som är Mr rätt såklart :)

Vi börjar med insidan. Här är det viktigt att vara snäll, trevlig och genuin. Ett gott sinne för humor är också jätteviktigt, fart och fläkt gillas skarpt men det får inte gå till överdrift! Omtänksam, social, smart är massa pluspoäng. Går vi sedan vidare till utseendet så gäller exotic looking guys, italienare och greker har något speciellt. Kanske är det att dem är lite brunare, hatar blekfisar. Det är tyvärr lite snuskigt, sen behöver det inte vara så att man trycker på solariet hela dagen. Jag är mörkare i mitt skinn, men det är så det är. Det gillar jag! Men somsom, italienare och greker. Smask, sen spelar det ingen roll vilken nationalitet du har!
På ögonen ser jag helst riktigt gröna eller blå, fast det beror ju lite på resterande färger. Bruna ögon kan vara riktigt tilltalande ibland! Ett stort och varmt leende är to die for ..
Både blonda och brunetter är attraktivt, men det ska passa till människan.
Sen är jag, av någon konstig anledning en riktig sucker för hockeyspelare .. Läskigt det där! Majoriteten av alla hockeyspelare har något speciellt, snyggaste idag levande hockeyspelaren är Henrik Lundqvist.
Jaja hur som, sen en övergång till stil, det är jättetrevligt med någon som är smådressad oavsett tillfälle. INte för mycket, men inte heller för lite. Jag personligen älskar folk som kan bara upp en skjorta .. det är .. bara för bra!
Det absolut bästa som finns, är om han kan sjunga. Ah, det är dödligt!

Detta var en en liten beskrivning av den rätte för Em Ma, haha, skämtåsido! Men så är det, nu vet ni :) Nu ska jag också hoppa i sänghalmen. Längtar som satan! Sen morgon imorgon också, shalalala. Najs, sen är det till att hålla idrottslektion. Kul!


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0