Nertaggning

The partyanimal har äntligen kommit hem och tagit en fet paus för att koppla av! Har vart en jävligt sjuk helg, men det är tack till alla som var med. Jag har inte haft så kul på länge!
Börjadade helgen som ni kan se i tidigare inlägg. Började gårdagen med ett samtal från jobbet och jag kom dit, jobbade till ca 14.30, så tänkte jag "jävlar vad skönt det ska bli att komma hem och varva ner" Men nejnejnej, jävligt dum idé, hamnade mitt i karnevaltåget .. Sinnessjukt vad mycket folk det var, och jag som är ett riktigt pucko hade ju jeans på mig .. Jag gick en mil för att komma hem, fick gå i rätt riktning för att sedan vända mot en annan etctec. Tillslut kom jag hem och la mig i sängen, beredd på att sova hela natten. Men ICKE, Kävlinge skulle det vara. Chulle kom förbi, vi svängde sedan förbi mataffären köpte potatissallad och rostbiff (första fär året, mums) sen hamnade vi i kävlinge och allt var igång igen! Det gick fortare än på fredagen! Vid 10 så begav vi oss in till Malmö (känns som det har blivit lite av en vana nu)
Vi hade bestämt våran destination, men fastnade på vägen. Det var äckligt mycket trevligt folk ute igår, och man blev helt glad över att alla var så glada. Efter mycket prat, nya vänner och massa skratt så fortsatte vi våran fest in på natten. Det kunde inte gå mer än utför, det gjorde det men på ett bra sätt. Helsnurrig hamnade jag i bingen runt 4-5 NICE.. Det går inte att förklara faktiskt.. Gillade det!

Egentligen skulle vi ha åkt till Blekinge idag, men det blev framskjutet så vi åker imorgon. Mysiii! Så nu måste jag packa för två busy-weeks!
Enjoy bilderna :


PUSSSIIISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0