Satanic!

Satan vad jag har gnällt på sista tiden, har vart oerhört känslig också .. Det är inte bra, det är så inte my style! MEN nu är det som det är. Egentligen fattar jag inte varför jag tramsar så mycket, jag har aldrig någonting att förlora. Bara något att vinna! Och det ska jag fanimig göra också :) Sluta voffa runt och bara köra mitt vanliga race igen, jag har ett fett sommarlov framför mig med sköna arbetstider! Har jag tur så kommer jag också iväg innan jag börjar jobba i Malmö, sen är det en välförtjänt semester i augusti. MHMMM, jag kan redan se mig själv ligga på stranden med fröken Sjöbo, en skön drick i handen och ögonen på ögongodis, smarrigt!

JAJA, nationella skrevs idag. Riktigt illa, men jag hoppas det gick bra. kändes varken bra eller dåligt! Imorgon har jag återigen ett nationellt prov, denna gång muntligt i svenska. Sedan är det en redovisning som gäller.
På torsdag är det matteprov IGEN, sug kuk. Jag hatar mitt liv, ÖSCH. Att få allt serverat är inte bra, då vill man ALLTID ha det. Menmen, det är bara att fight for it. Nu ska jag skriva mitt tal ;D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0